PL | EN

logo

Polfarmex S.A. wdrożył system MyBenefit

Dodano: 2019-01-21

MyBenefit to internetowa platforma świadczeń pozapłacowych. Ich koszt w całości pokrywa pracodawca, a pracownicy decydują, na co wykorzystają przekazane środki.

Wprowadzenie systemu świadczeń pozapłacowych wpisuje się w strategię społecznej odpowiedzialności Polfarmex S.A.


– Zdrowe relacje wymagają zachowania odpowiedniej równowagi między pracą zawodową, a życiem prywatnym. Doceniając codzienny wkład oraz zaangażowanie, chcemy zapewnić naszym pracownikom możliwość atrakcyjnego spędzania czasu wolnego z najbliższymi, realizacji pasji i zainteresowań, zarówno w miejscu zamieszkania, jak i poza nim – mówi Monika Dąbrowska, dyrektor działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Polfarmex S.A.


Sercem platformy MyBenefit, zwanej potocznie systemem kafeteryjnym, jest indywidualne konto. Dzięki niemu każdy użytkownik może wybierać z szerokiego wachlarza dostępnych benefitów. Wśród nich jest możliwość korzystania z obiektów sportowych i rekreacyjnych, zakupu voucherów do wybranych sklepów, biletów na największe festiwale muzyczne, spektakle teatralne czy wejściówek do kin sieciowych oraz studyjnych. Źródłem finansowania benefitów są środki, comiesięczne przekazywane przez pracodawcę.


System umożliwia także zintegrowanie w ramach jednej usługi już wprowadzonych w Polfarmex S.A. rozwiązań – karnetów Multisport.


Zaletą systemu kafeteryjnego jest jego elastyczność. To pracownik decyduje, na co przeznaczy zgromadzone środki. Swobodny wybór benefitów sprawia, że każdy korzysta z platformy w sposób jak najbardziej zgodny z jego potrzebami. Ponadto każdy użytkownik może zgłaszać propozycje dodania do platformy kolejnych benefitów.


Pracownicy Polfarmex S.A. mogą korzystać z systemu kafateryjnego od początku stycznia.